torsdag, mars 06, 2008

Period

Nu har jag haft feber sen förra torsdagen med en dags uppehåll... en dags uppehåll på PC. Det var kanske inte historiens mest geniala drag att gå ut dagen efter att man haft feber... nej troligtvis inte, men men.

Igår låg jag i sängen med 39,5 graders feber och pratade med mig själv. Det var läskigt. Jag kunde och ville väl inte direkt sluta heller. Jag citerade ur apocalypse now, halvdrömde om vinnande aktier, sjöng på "Hanna från Arlöv" med Nationalteatern och var allmänt väck tills dess att Eva kom upp med pankaka... då somnade jag. Hade svårt att somna i förrgår kväll... låg stilla i timmar.

The God delusion
heh

3 kommentarer:

Anonym sa...

Otrevligt, krya på dig.

Anonym sa...

I am liding with you my friend.

Anonym sa...

Bli frisk! Jag vill träffa dig men jag vill inte bli sjuk. Fast om du fortsätter vara sjuk tänker jag träffa dig ändå. Kram på dig vännen. /Ellen