måndag, maj 19, 2008

Det snurrar... bzzim!

Känns som om världen ibland är ett negativ. En motsatsbild till hur saker egentligen borde vara. Betoning på "borde" och tillägger kommentar om att borde är skitsnack då tvång inte existerar. Bzzzz
När jag får sådana lite paradoxala visioner blir jag lätt totalt off. Finner ni till exempel någon substans, någon hållfast mening i dessa ord. Om inte... så hata mig innerligt. Jag förslösar era liv nu... som om en sekund faktiskt har betydelse. Det finns en relativt stor nackdel med att flödesskriva såhär, lyssnandes till utflippad trance, techno, elektro skit... jag vet inte skillnaden så jag rabblar dem allihop. Nackdelen är att jag har en ganska vag uppfattning om vad det här leder. Troligtvis ingenstans... se jag hade rätt. Hah... slut typ.

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow. 3 inlägg.

mouldypeaches sa...

välkommen till min svart-vita och naiva vision av livet.
fred och kärlek- paula

Anonym sa...

http://alog.dk