måndag, januari 21, 2008

Saeglopur

Det var en vanlig onsdag... kanske berodde det på att det var en onsdag och att det inte hände något ovanligt. Antagligen var det just det. Blah... lite som att drunkna. Eller som jag tror det är att drunkna.



Jag vandrade ner för en vältrafikerad gata och plötsligt flyger en dåre ut från andra våningen i ett hus, landar på mig och gnäller över att "de" är efter honom. Jag tittar på den jävla idioten som smutsade ner mina vita jeans och går vidare med molande huvudvärk. Sekunden därpå står jag på en kulle i utkanten av en stad och ser massa folk släpa på en bur med min pappa i. Jag springer fram och skriker att det är min pappa men de svarar att det är just därför vilket lämnar mig panikslagen, svarslös, arg och hatisk.

Verkligen en speciell dröm. Har inte drömt så på länge. Jaja... tänkte expressionism när jag vaknade. Det var något av en mardröm med färger och ljud därtill.

Inga kommentarer: