söndag, januari 13, 2008

Säljstatistik á la Titanic och tre sidor uppriktighet

Jag är förvirrad och jag är kall. Men jag har ätit 1/4 pizza och det gör alltid gott.

valmöjligheter


Great. Befinner jag mig i ett ekorrhjul eller vad?

Jag tjänade exakt nästan ungefär 470kr idag. Det är blä.

Det handlar om att inte bryta mot alltför många lagar liksom.


"Det är väldigt konstigt att ni ringer. Jag har ringt er och verkligen hatat er."
Jag representerar bevisligen en mycket hatad yrkesgrupp. Det känns bra att vara ond och ringa och störa på någons födelsedag på en söndag. Jag sa i alla fall grattis och försökte övertala honom om att kalsonger (som jag säljer igen) var den perfekta julklappen till honom från honom själv.
Det tyckte inte han. Skit också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du är tillbaka på Front! Jag som trodde du skulle sluta på Provoice, fast det kanske du ska också :P Men varför julklapp ifall han fyllde år? Hoppas att förvirringen går över och att du blir varm. Kramar/ Ellen