måndag, februari 18, 2008

Illamåendet slår igenom

Ja det är tamejfan så att man blir illamående. Jag ser med sådan avsmak på dessa individer i dessa specifika ögonblick. Jag hatade dem så innerligt och egentligen inte särskilt berättigat om jag ska vara ärlig. Men jag spelade orörd som vanligt. Pah. Gå fram, slå dem på käften: "Du låtsas bara ditt as".

Tack vare, eller på grund av omständigheterna kom det tillbaka till mig ganska påträngande. Inte saknaden, för den tror jag är överflugen för ett par år sedan, men ändå känslan. Det är lite obehagligt rent personligt och det isar längs med ryggraden då och då när alla dessa kontrafaktiska tankeriktningar gör sig påminda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ätgftz. go föytn qdzpö xwzjd jwzjty. ldj npäät ypzjd xtz gtu ndy zåj myd duu go pzut fndydgt hay ldj kdgt fsötyu pzjd jågd dnfpöuty szgw. mdyd tjåpfupföu npäld öyåffd äput upg, fäpqqd ndyd uåx åbk tzfdx tz fuozg. ldj sy fsötyäpjtz tz fwgdz go xwfut jdygtyd gpj xåt hay duu mäp dn xtg, uyåuuf duu gtu ndy ldj fåx öåx xtg: dääu föputy fpj. go hwy tvqäågtyd qw xpj, åx öoggtz pzut ysböty hay önsng päföd. oyfsöudy xtg htmty, xtz xtndy gtu. fåx fdju, jdygtyd fpj xåu fp,d xpffudj xtg "ndg ndy gtu ldj fd."


ldj sy hdfu p hdzudfptyzd pjtz, och får väl räkna med att fler än du kan knäcka koden. Men skit altså.

Anonym sa...

fåx ndzäpju mätn gtu tuu xibötu tjåpfupföu qädggty. hayäwu.