måndag, december 17, 2007

Alle warten auf das Licht - - - - Hier kommt die Sonne

Sant!

Det är slut på dagen. Bara nån timme kvar. Jag såg Clockwork Orange igen. Jag bör kanske inte köra slut på den. Men den är en drog... som "milk-plus and some of the old Ultra-violence".

Jag kan 28 decimaler på talet 'e' utantill nu. (2,7182818284590452353602874713). Nej, jag tittade inte på talet när jag skrev det. Tränade in det igår.

...och visst väntar vi alla på ljuset? Är det inte så? På någon typ av överjordiskt fenomen som bara ska ställa allting till rätta. För vi är ute på tunn is nu. Allihop. Jag vill inte verka som någon förlegad gammal domedagsprofet men vi är tamej f*n på väg käpprätt åt skogen. Hela världen menar jag. Om vi ska göra något åt det? Om det har någon betydelse alls? Ingen aning. Gör som ni vill... (som om jag skulle ha makten att påverka er ändå) Men skippa GreenPeace. Skogsfjollor som bara vill ha en ursäkt till att preja valfångstfartyg, köra snabba båtar och vara med om lite äventyr i form av "hjältedåd".


Men jag tror inte vi kommer se skymten av solen alls faktiskt. Vi dör ut, i en värld så nedsmutsad att vi inte kan se eller andas. Det blir nog bra...

und die Welt zählt laut bis zehn

Eins


Zwei


Drei


Vier


Funf


Sechs


Sieben


Acht


Neun



AUS!!!

Leafar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser dystert ut.