måndag, december 24, 2007

The return of the allmighty Tsar of Karlstad

Efter några dagars privata anti-blogg aktioner på mitt rum, där jag bland annat i massiv protest sov på mattan, är jag nu tillbaka i ondskans makter. Slaviskt tvingas jag tillbaka in i vanmakten och smärtornas rike, blogspot.com.

En man med tvivelaktig moralisk människosyn undvek idag att säga godag på min dagliga runda med hunden. Ack... mänskligheten står med ett stup på ena sidan och 398 hungriga tigrar på den andra. Men det värsta är inte situationen... det är att vi glömde fallskärmen.

Klockren. Inte sant?

Och ni som brinner för miljön och vårt ynkliga släktes fortsatta överlevnad kan ju alltid bli eremiter. Ni kan tjäna pengar som fakirer. EKOLOGISKA FAKIRER.

Risken finns. Att det är igelkottarna istället för människorna som ryker om allt för många hoppar på mitt förslag.

Jag vet att jag har många naturnördar i min bekantskapskrets och tänkte därför bidra med ett råd inför eder framtid som forskare. Gör INTE:

pff... åt helvete med alltihop. Imorgon gäller inhandlande av saker som tjuter, sprakar och smäller. Jag ska nog inte dra på allt för stort vad gäller fyrverkerier. Jag tänkte mig något litet... i stil med det här: http://youtube.com/watch?v=D9hnj29iFwk

Och någon smällare... inget stort där heller: http://youtube.com/watch?v=wjW7srAvtSY&feature=related

Nu vet ni vad ni har att se fram emot. Cheers.

Leafar

Inga kommentarer: